Hei! Täällä kirjoittelen minä. Sofia Wistbacka 13.v tyttö pohjanmaalta, blogini nimestä päätellen eläimet liittyvät arkipäivääni:) . Minulle kissat ja kanit ja hevoset ovat kaiken a ja o.

Jos haluatte tietää taustoja niin kannattaa katsoa instagram tilini Sofia_Wistbacka entinen blogini sofiawist.blogspot.fi ja yt tilini clarasofia vlogit. 

Omistan tällä hetkellä kaksi kissaa. Ragdoll kissan nimeltä minipeikon Goljatti joka asustaa isäni luona ja on täten meidän ihana kissamme 💖 . Minun ja äitini luona asustaa meidän pieni Viuhti kissamme. 

Olen myös kani kasvattaja. Minulla on ollut montakymmentä kania. Mutta nyt kuusi pentua ja kuusi aikuista. Minulle jätän ehkä yhden pennun. Aikeina on kasvattaa puhdasrotuisia satinrex kaneja näiden lisäksi. Tärkeimmät kanin ovat. Idus Oliver, Idus Tessa, Shining King Gimlet, Pias Yoshiko Takeshi, Idus Ofelia ja Idus Orlando (Alexei) tässä on tärkeimmät ja kasvatan kaneja niemellä idus mutta Oliver ja Tessa eivät ole kasvattejani mutta annoin heille kasvattaja nimeni. Harrastan ratsastusta mutta nyt on melkein vuosi ollut taukoa, mutta tarkoituksena aloittaa valmennukset ja kisaaminen niin nopeasti kuin mahdollista ja tauko kun rauta on kuuma! . Talvisin luimilautailen, kaverini eivät laskettele tai lumilautaile joten saa nähdä kennen kanssa sitten tätä harrastusta jatkan. Soitan myös viulua ja olen soittanut 9 vuotiaasta asti eli 5 vuotta. Nyt koittaa marraskuussa saksan reissu jonne menemme soittamaan viulua. Tässä on tämänhetkisen elämäni suurimmat jutut ja aikeet. Jos teitä kiinnostaa kannattaa jatkaa lukemista! 💕😊 .  Kuvia en voi vielä lisätä mutta pian taas