Hei! Nyt kerron tarkemmin minulla oli Oliver joka oli ensimmäinen kanini, mutta sitten sain valkoisen punasilmäisen pienen naaras teddyluppa kanin! Nimeksi hän sai Idus Vanilla! (minun kasvattaja nimi koska se oli toinen kanini ja sopi hänelle) Hän oli syntynyt 13,06,2013 ja kuoli 16,2,2013. Olen edelleen surullinen kun mietin häntä, hän oli todella rakas minulle! <3 . Kaksi ajokoiraa tappoivat hänet yöllä 16 pv, he repivät auki häkin, joka oli yleensä jäässä ja vaikea avata ja repivät hänen mahan auki. Muistan todella hyvin sen kun äiti sanoi että hän on kuollut mutta ystäväni tuo pian minulle yhden kanin. Se oli kauheaa monta pv todella surullista.

Se oli kyllä traaginen onnettomuus! Tässä kuva ihanasta Vanillasta, toiseksi viimeinen kuva varmaan. Kuollessaan hän oli vain 8kk. Pikku vauva! 1511848_688115207885848_753498283_o.jpg