Moi! Olen ollut kotona tänään..tai tulin kotiin tänään puoli yhdeltä päivällä, koska olimme siskollani ja meidän piti hake siskoni ja hänen miehensä kotiin. 

Melkein heti kotiin tultuani ruokin kanit, ja sitten lepäsimme äidin kanssa ehkä pari tuntia. Menimme sitten ulos, minä pidin kaikkia kaneja ulkona ja lepertelin ja olin muutaman kanin ja pentujen kanssa vähän kauemmin ja silittelin heitä:). Sain 1 ja puoli tunnin välissä käydä useasti ulkona ja yrittää saada Ofeliaa kiinni. Hän olk mennyt puskaan ja yritim saada kiinni häntä. Tuhannen kerran kokeilun jälkeen sian hänet kiinni ennen kuin hän ehti lähteä mihinkään. 

Sitten lähdimme vähän myöhemmin rannalle jonne on matkaa vain 200m! Minä kävin uimassa, se oli ihanaa! Mutta siellä oli syvää, muutaman metrin päästä oli jo kaksi metriä syvää mutta osaanhan minä uida onneksi. Siellä oli kyllä todella hienoa, en ole ennen käynyt siellä ennen koska siellä on ollut niin paljon ihmisiä kun meidän on pitänyt mennä sinne. 

Sitten kun tulin kotiin annoin kaneille ruokaa noin 8 aikaan olimme suurinpiirtein tunnin rannalla:) . Nyt illalla olen lukenut Kittyä mitä äiti luki kun hän oli nuori, ja katsonut tv. Minulla ei ole kuvia kaneista tänään koska minulla ei ollut puhelinta ulkona, ja he taitavat nukkua nyt;). En tiedä oikein mitä teem huomenna, mutta tehän saatte kuulla sitten. Lisään kaksi muuta kuvaa huomenna...image.jpgimage.jpg