Olen nyt taas siskollani, laitoin lapset nukkumaan ja annoin ruokaa. Siskoni halusi käydä ensiksi kuntosalilla ennen kuin menee töihin. Nyt kuitenkin lapset nukkuvat. Eilen olin sitten ystävälläni Gimletin ja Alexein kanssa olimme siellä kuuden jälkeen! Hypytimme useita kaneja. Alexei hyppäsi helppoa rataa. Tajusimme että hän tarvitsee rauhallisuutta olen yleensä ollut vihainen kun hän karkailee ja Gimlet on purrut häntä, joten Alexei on pelokas ja epävarma. Jo eilen kun olin rauhallinen niin hän näytti jo paremmalta:). Eli Alexei luultavasti muuttaa sisällä vähäksi aikaa! Gimletissä huomaan sen että hän tuntee olonsa vähän epämukavaksi, mutta ei pelkää tai ole epävarma. Eli heidän kanssa pitää olla tyyni eikä vihainen jos he karkailevat. Gimlet hyppäsi keskivaikeaa rataa se riitti ihan hyvin, vaikka Gimlet osaa hypästä vaikeaa-eliittiä! <3. Kuka sanoi että rex kanit eivät osaa hypätä! :) . Sitten hyppäsimme vaikeaa rataa meidän Safirin kanssa, hän hyppää jopa eliittiä hyvin! <3 . Sitten Jackson, minun kasvatti Alexein veli joka hyppää keski vaikeaa hän on tosi hyvä! Grace joka on myös meidän, en ehtinyt nähdä kunhän hyppäsi. Ja nyt valitsin kaninpennun, ensimmäinen ihan ikioma luppa. Hän on uros väriltään luonnonbeige, heillä oli aika vaikeat värit. Hän on hoidossa ystävälläni talvella, mutta on kuitenkin minun ikioma! <3. Luultavasti lainaan sitten joskus luppa naarasta että saan pentuja! images.jpg