Hei! En ole postannut vähän aikaan nyt. Koulu vie aika paljon aikaa, ja sitten olen yleensä kylällä tai kotona. Olen yrittänyt siivota kaninhäkkejä, monta päivää. Joka päivä on satanut joten kanejenhäkkejen siivomisesta, ei ole tullut mitään. Tänään vihdoin sain siivottua kaikki häkit äidin kanssa:) . Eilen olin myös isän luona koska bussi pysähtyi vasta siellä, olin siellä muutaman tunnin oikeastaan vaan Goljatin kanssa<3.

Nyt olen siskoni luona tekemässä tätä postausta, ja kuuntelen nyt musiikkia myös;). Kanit on onneksi jo ruokittu tältä päivää. Huomenna men parhaalle kaverilleni yötä Lindalle, ja katsomaan revyytä (eräänlaista hauskaa teaatteria) meidän kylässä. Koulu ja paljon muukin työ vie paljon aikaa, mutta postailen aina kun ehdin. Olen siskollani juossut, juoksumatolla siitä minulla onkin teille kuva:) image.jpgimage.jpg