Hei! Tänään on ollut pitkä päivä koulussa, ja sen jälkeen mentiin kuusi tyttöä hyvän kaverini synttäreille! :) . Minä olin aivan pöhlö ja jotku muut vähän myös. Katsottiin noita perheessä elokuvaa vähän oli ihan hyvin. Oltiin ulkona ja tehtiin voltteja trampoliinilla ja syötiin tosi paljon, minä joka olen laaktositon niin maha on aivan sekaisin. Sitten kaverillani on aivan ihania kissoja kolme, niitä ihailtiin myös! <3 . Eniten syötiin kaikenlaista hyvää kaksi kertaa, soiteltiin bassoa ja rumpuja ja sellasta. Nyt olen siskollani täällä on kaikki sisaruksestaeli 14 henkilöa esim äiti ja miesystävänsä, sisko vaasasta ja perheensä ja monia monia muita. Nyt sain vain yhden kuvan minusta ja synttäri sankarista :D. En nyt saannut mitään muita tyhmiä kuvia;) . Menen vielä isän naisystävälle nukkumaan (isäkin on siellä) . image.jpg