Hei! Nyt vihdoinkin saatte kuvia kaneista. Minulla on ollut aika paljon tekemistä näin monen kanin kanssa. Eilen ja tänään olen ollut koulusta kotona koska minulla on ollut kuumetta. Eilen kumminkin äiti siivosi tyttöjen häkit ja kaikki kanit ovat saanneet olla ulkona. yhtenä päivänä hypytin Safiria, Kiraa ja Oliveria mutta kaikki halusivat mennä ali, Safir kuitenkin hyppäsi suurinpiirtein vaikeaa rataa:) . Simba karkailee aika paljon hän on niin pieni että pääsee karkaamaan pienistä paikoista, ja on todella nopea niin siinä menee aika paljon aikaa saada hänet kiinni. Tänään kun Safir oli valjaissa niin Kira hyppäsi yli aitauksen ja Simba karkasi, niin iski pieni paniikki ja Safir oli yhden häkin alla niin sain vain yrittää saada kaikki kiinni :D . Simba <3  image.jpgimage.jpgSafir <3 image.jpgKira <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei! Nyt vihdoinkin saatte kuvia kaneista! Minulla on ollut aika paljon tekemistä näin monen kanin kanssa:) . Eilen ja tänään olen ollut kotona koulusta koska minulla on ollut kuumetta, mutta eilen kuitenkin äiti siivosi tyttöjen häkit ja kaikki kanit olivat ulkona. Yhtenä päivänä hypytin vähän kaneja, mutta kaikki halusivat mennä esteiden ali mutta Safir hyppäsi kuitenkin vaikeaa rataa. Mutta huomenna menen luultavasti kouluun. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image.jpgSimba <3 

image.jpgSafir <3 

 

image.jpgKira <3