Hei! Olen nyt tällä hetkellä sääksijärvellä (sexsjön) leirintäalueella viettämässä juhannusta. Ihan kivaa ollut saunottu ja vaan oltu aika hyvä ilma oli eilen. Mutta hyvää juhannusta, eilen en saannut kuvia tänne joten teen postauksen tänään. Olen vielä yhden yön täällä huomenna lähdemme. Onneksi menen vielä isälle, minulla on niin ikävä Goljattia! <3 . Aina minulla on häntä ikävä nyt kova ikävä...  Ja ensiviikolla menemme haaparantaan tai kukkolaforsiin Eli ruotsin puolella asuntovaunulla olen Ennen ollut kerran ollut ruotsin puolella. Muuten en Ole ollut ulkomailla:) . Mutta kuviin. Tässä kuva Leslien ja Twisterin pennun hauta. Twisterin pentu oli pärjännyt viisi pvilman rucka mutta en voi sille mitään ja oli Liian heikko selvitäkseen. Meidän vanhalla pihalla on hauta ehkä pääsen käymään Sillä salaa. Sitten kuva Viuhtista na.kaapin päällä tai siis sen nyt vaan on sellainen koroke talossa noin kolmen metrin korkeudessa. Ja vielä yksi kuva kun hän juo vettä omalla tyylillään:) . image.jpgimage.jpgimage.jpg