Nyt olen isovanhemmillani, olen ollut isällä yötä, isäni nainen ja hänen pojat olivat isällä:) . Kuten yleensä ole kuitenkin ollut Goljatin kanssa ja hoitanut häntä, ja katsonut paljon Vampire diaries, meinasin tulla hulluksi, kun puhelin on kadonnut ja minun on pakko saada katsoa sitä! ;) . Nyt pian lähden kotiin ja sitten siskolle koska siskoni menee huomenna kotiinsa Vaasaan. Huomenna on kinkku bingo (en syö lihaa), mutta sieltä voi voittaa muutakin. viimeksi olin avin kavereiden kanssa siellä enkä ollut mukana. Mutta huomenna olen myös mukana:) . 

Nyt on vain koulua Maanantaina, Tiistana ja Keskiviikkona. Sitten Torstai aamuna 4,50 menemme bussilla Helsinkiin ja lentoasemalla neljän tunnin odotus. En oikein tajua koko lento juttua, kun en ole ennen olen lentänyt! Postaan ehkä äidin puhelimella mutta en lupaa mitään, Me tulemme soittamaan paljon konserteihin! Meillä on siellä plajon tekemistä, joten kaikesta en voi kertoa! :) . Olen ennen ollut vain Haaaparannassa, Ruotisn puolella, jännittävää lentää!! :) . Ja vielä vähän jäsrjestelyä eläinten suhteen, muuten alkaa olemaan valmista!  Ja nyt vielä muutama kuva Goljatista! <3 . 7ecd74639b733374dea9a5be113d438e.jpg189ca9b07ca8723ef2f225d71e75ae28.jpgc3525547c1fb3602af77413df36bf68a.jpg