Hei! Nyt aloitan kertomaan vähan asiasta poiketen "Että kaikki kanit ovat muuttaneet kansamme teerijärvellä ja näyttävät viihtyvän tosi hyvin. Ja Omega ja Sakura muuttivat uuteen kotin missä myös minun monet muut kasvattini asuvat" . Sitten ilalla on ns. syntymäpäiväjuhlat tai kutsuin vain 3 ystävää puhutaan ja pidetään hauskaa! Sellaisia juhlia pidämme nykyään! <3 Tulee kiva ilta! :) . Mutta nyt olen hoitamassa siskoni lapsia tosin vain muutaman tunnin, kaverit tulevat ainakin kaksi viideltä.

Kuvat on otettu netistä paitsi viimeinen koska minulla on muisti täynä puhelimessa.            Sitten asuun:

Shortsi haalari: h&m maksoi 9.99e on todella halpa minusta todella hieno ja mukavan tuntuinen päällä. image.jpg

Vihreät coverssit anttilasta 64,95 e ja olen halunnut conssit jo kaksi vuotta että oli jo aikakin. Niitähän saa aika monesta paikasta mutta minun ovat anttilasta. image.jpg

Vihreä/turkoosi huppari. Saman värinen kun huosut. Tämä on ostettu ihan vain halpa-hallista ja siinä lukee reach, myös ihana päällä! Hinnasta en oikein tiedä olikohan nyt jotain 10- 20e mutta en ole yhtään varma. image.jpg